Reklama zewnętrzna. Zdefiniuj grupę docelową i inne wskazówki

1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar lub usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest wyjątkowo istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niebanalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak odmienna od tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak dać im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w niezwykły sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.